MyBlog-Now it's yours.

Just another WordPress.com weblog

I’m back!

Yep.I’m back.Si cu o multime de idei.

Dupa o excurssie la amsterdam mi-am schimbat parerile despre negrii.

Adevarat ei sunt in mare parte de vina pentru ce li se intampla.Dar exista si exceptii adica cei pe care eu ii credeam majoritari…

Mi-am dat seama ca atunci cand vorbeam despre negrii ma gandeam la ideea de „Freedom”…

Nu conteaza ce natie esti…conteeaza sa gandesti liber,nu sa iti zica cineva ce si cat sa gandesti.Se aplica PESTE TOT in lume.

Democratia a devenit mai comunista decat comunismul,doar ca noi nu ne dam seama.

Oamenii trebuie sa lupte pentru ce au si pentru ce o sa urmeze.Toti trebuie sa fie egali.

Karl Marx avea o teorie destul de logica.Toti sunt egali deci nimeni nu mai are nevoie de altceva.Dar oamenii sunt niste mincinosi,niste falsi,niste maimute,care inceatca sa profite din orice.

Lumea trebuie sa aibe ideea de pace universala.

Urmeaza multe alte posturi dar mai intaii trebuie sa imi recuperez citiorii:).

mai 27, 2010 - Posted by | Uncategorized | , , ,

10 comentarii »

  1. Bine ai revenit, bre :P! Ceva iarba prin amsterdam?

    Comentariu de Marius Strâcnă | mai 28, 2010 | Răspunde

  2. Marius,multumesc!A fost o excursie de „vizita”.Plus ca inca sunt minor 😉

    Comentariu de dudu | mai 29, 2010 | Răspunde

  3. daca nu ti-as fi citit blogul n-as fi stiut k ai fst in olanda..mai suntem si colegi:)))orikm si eu am vazut o groaza de negri in franta si at cand am fst in america si unii dintre ei erau educati, altii nu.nu e vorba de rasa cat e vora de felul in care au fost crescuti, ce idei le-au fost implantate inca de mici

    Comentariu de kira | mai 31, 2010 | Răspunde

  4. Dudule, stai linisti nimeni nu-i perfect 😛

    Comentariu de Marius Strâcnă | iunie 2, 2010 | Răspunde

  5. ma, cati ani ziceai tu ca ai?:)) nu de alta, da-ti merge mintea, nu gluma:)

    Comentariu de Panfi | iunie 9, 2010 | Răspunde

  6. Multumesc.Am 14,si da…sunt cam mic ca varsta:).

    Comentariu de dudu96 | iunie 10, 2010 | Răspunde

    • hm… in cazul asta as zice ca niciodata nu-i prea devreme:P

      Comentariu de Panfi | iunie 10, 2010 | Răspunde

  7. Sunt confuz…prea devreme penttru ce?

    Comentariu de dudu96 | iunie 10, 2010 | Răspunde

  8. inteligenta :)))

    Comentariu de Panfi | iunie 10, 2010 | Răspunde

  9. Multumesc…tot sunt confuz pentru ca nu ma consider inteligent…chiar clasa mediocra…

    Comentariu de dudu96 | iunie 10, 2010 | Răspunde


Lasă un comentariu